Protopia, reprezentată de Linh Pham și Hlușcu Alina, este echipa câștigătoare a competiției de Design, de la The Alternative School for Creative Thinking. Endorsata de George, primul banking inteligent, ea va reprezenta Romania în concursul global #YoungLionsDesign, din contextul celei de-a 67 ediție a Cannes Lions, ce va avea loc online la sfârșitul lunii mai 2021.

După o lună intensă de întâlniri cu speakeri internaționali remarcabili, lucru pe briefuri creative și feedback din partea invitaților romani și străini, clasamentul celor mai bune echipe arată astfel:  Protopia (Linh Pham și Hluscu Alina), Jinkies (Serbulea Irina și Petean Bogdan) și Citrique (Lorena Enache si Amalia Vornicu).

Din cei 46 de participanți pasionați de strategie creativă, branding, identitate și limbaje vizuale, au ramas în competiție 12 echipe finaliste. Acestea au venit cu soluții pentru briefurile date de George, primul banking intelligent din România, Glulam, cel mai mare producator romanesc de grinzi din lemn stratificat și Love&LOBBY, platformă ce promovează și celebrează identitatea culturală în context creativ internațional.

The Alternative School: Un regal de inspirație din capitalele creative ale lumii

Școala a constat în 12 întâlniri intense, cursuri de nișă ghidate de speakeri cu povești profesionale fascinante din Franța, Germania, Qatar, Rusia, Singapore, UK, UAE, foști jurați și deținători de distincții la D&AD, Red Dot, Penta Awards sau Cannes Lions.

La evaluarea lucrării finale a participanților, s-au alăturat și Alexandra Bombita – Cohn & Jansen, Andrei Chirisi – Three/Next, Cristian Costea – Co-Founder FontBrief, Iashido – web Designer, Kapil Bhimekar – Creative Director Leo Burnett Dubai și echipele clienților care au dat briefurile de semestru, din partea  BCR și Glulam.

George sprijină talentele locale

George, primul banking intelligent, are o lungă istorie de susținere pentru tot ce înseamnă arte vizuale contemporane și tineri creatori, astfel că parteneriatul cu The Alternative School a venit firesc, mai ales că, de-a lungul anilor, același marketer influent a susținut și participarea la Young Lions PR. De altfel, prezența echipei românești în concursul Young Marketers, de la Cannes Lions, este susținută de asemenea de George.

De peste 17 ani, cu recorduri la capitolul rezultat, The Alternative School for Creative Thinking descoperă, educă, formează, recrutează și oferă mentorat tinerilor talentați, conectându-i cu mediile internaționale.